چرا خانواده هایی که دارای ۴ فرزند یا بیشتر هستند، شادترند؟

۵ بازديد

دلایل علمی که نشان می دهد چرا خانواده هایی که دارای ۴ فرزند یا بیشتر هستند، شادترند؟

آیا شما همیشه خانواده های بزرگ را تحسین کرده اید و رویای داشتن آن را در سر می پرورانید؟ اگر چنین است، باید نسبت به آینده خوش بین باشید، زیرا تحقیقات نشان می دهد خانواده های بزرگ شادترین خانواده ها هستند. زندگی با این همه کودک همیشه بی دردسر نیست، اما نکات مثبت از نکات منفی بیشتر است.

هنگام تصمیم گیری در مورد تعداد فرزندان، برخی والدین در داشتن بیش از یک یا دو فرزند تردید می کنند. هنگامی که در مورد اندازه ایده آل خانواده فکر می کنند، ممکن است در مورد مسائل مالی، استرس، محدودیت های زمانی و رابطه آن ها نگران باشند. این ها نگرانی های مهمی هستند، اما  ارزش در نظر گرفتن مزایای را دارد.

کودکان همیشه کسی را خواهند داشت که با او بازی کند، بنابراین هرگز احساس تنهایی نخواهند کرد. همچنین، خواهر و برادرهای بزرگ تر می توانند در کاره ای خانه و بچه داری هنگامی که والدینشان به تنهایی به زمان نیاز دارند، کمک کنند. علاوه بر این، داشتن یک خانواده بزرگ می تواند برای کودکانی که در دنیای سریع السیر زندگی می کنند، احساس امنیت و راحتی کند. از آنجا که ما مدت ها پیش در قبایل زندگی می کردیم، داشتن خانواده های بزرگ چندان دور از دسترس به نظر نمی رسد.

هم والدین و هم کودکان می توانند از پیوندهای قوی و امنیتی که خانواده های بزرگ فراهم می کنند، بهره مند شوند. در ادامه بخوانید تا ببینید چرا داشتن حداقل چهار فرزند می تواند شادی را به زندگی شما بیاورد.

نظرات نهایی در مورد اینکه چرا خانواده های بزرگ بهترین هستند

همه افراد براساس ارزش ها و تجربیات زندگی خود به طور متفاوتی به خانواده نگاه می کنند. برخی از افراد می خواهند یک یا دو فرزند داشته باشند، در حالی که برخی دیگر خواهان خانه ای پر از کودک هستند و تعداد زیادی از افراد می خواهند به دلیل مسائل مالی، وضعیت روابط یا دلایل شخصی بدون فرزند بمانند.

با این حال، اگر می خواهید بچه دار شوید، به تحقیقات دانشگاه پرثیث ادیث کوان توجه کنید. دکتر برونوین هارمن، استاد پیشگام و روانشناس در این دانشگاه، دریافت که خانواده هایی که چهار فرزند یا بیشتر دارند، شادترند. او پس از مصاحبه با هزاران خانواده در طول پنج سال، متوجه شد که این خانواده ها بیش ترین تاب آوری، رفاه و حمایت اجتماعی را دارند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در وی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.